2020年10月27日 星期二

《英文歌曲》harry styles - golden中文歌詞翻譯

《英文歌曲》harry styles - golden中文歌詞翻譯


Hey!
嘿!

Golden, golden, golden
黃金,黃金,黃金

As I open my eyes
當我睜開眼睛

Hold it, focus, hoping
堅持住,集中註意力,滿懷希望

Take me back to the light
帶我回到光明

I know you were way too bright for me
我知道你對我來說太聰明了

I'm hopeless, broken
我絕望,壞了

So you wait for me in the sky
所以你在天空中等待我

Browns my skin just right
把我的皮膚曬黑了

You're so golden
你如此黃金閃耀

You're so golden
你如此黃金閃耀

I'm out of my head
我瘋了

And I know that you're scared
我知道你很害怕

Because hearts get broken
因為心碎了

I don't wanna be alone
我不想一個人

I don't wanna be alone
我不想一個人

When it ends
當它結束

Don't wanna let you know
我不想讓你知道

I don't wanna be alone
我不想一個人

But I, I can feel it take a hold (I can feel it take a hold)
但是我,我能感覺到它已經牢牢地抓住了我

I can feel you take control (I can feel you take control)
我能感覺到你掌控一切(我能感覺到你掌控一切)

Of who I am and all I've ever known
我是誰,我所知道的一切

Loving you's the antidote
愛你是解藥

Golden
黃金

You're so golden
你如此黃金閃耀

I don't wanna be alone
我不想一個人

You're so golden
你如此黃金閃耀

You're so golden
你如此黃金閃耀

I'm out of my head
我瘋了

And I know that you're scared
我知道你很害怕

Because hearts get broken
因為心碎了

I know that you're scared
我知道你很害怕

Because I'm so open
因為我太開放了

You're so golden
你如此黃金閃耀

I don't wanna be alone
我不想一個人

You're so golden
你如此黃金閃耀

You're so golden
你如此黃金閃耀

You're so golden
你如此黃金閃耀

I'm out of my head
我瘋了

And I know that you're scared
我知道你很害怕

Because hearts get broken
因為心碎了


沒有留言:

張貼留言