2020年11月8日 星期日

《英文歌曲》Stephen Sharer - Memories中文歌詞翻譯

《英文歌曲》Stephen Sharer - Memories中文歌詞翻譯

Take a photograph
拍個照

cause when we’re looking back
因為當我們回首往事

wanna remember this time
想要記住這一刻

na na na na
吶吶吶

you don’t realize
你沒有意識到

how the days are flying
日子如何飛逝

wanna remember this life
想要記住這一生

na na na na
吶吶吶

everybody chillin on the rooftop
所有人都在屋頂上休息

this the kinda thing I don’t wanna forget
這是我不想忘記的事情

yeah me and my friends are in a good spot
是的,我和我的朋友們處境很好

so lets make it the best
所以讓我們做最好的

Every summer summer summer
每年夏天夏天夏天

with each other other other
彼此之間

making memories to last
讓回憶延續

cause the time is going fast
因為時間過得很快

Every summer summer summer
每年夏天夏天夏天

all these colors colors colors
所有這些顏色顏色顏色

in the sky for you and me
在天空中為你和我

gonna make the most of these
要充分利用這些

memories
記憶

gonna make the most of these
要充分利用這些

memories
記憶

in the sky for you and me
在天空中為你和我

gonna make the most of these
要充分利用這些

memories
記憶


hours feeling short
小時感覺短

when you’re by the shore
當你在岸邊

taking every breath in
吸進每一口氣

na na na na
吶吶吶

can’t believe these nights
無法相信這些夜晚

and these crazy times
這些瘋狂的時代

are the ones that shape us
是那些塑造我們的人嗎

na na na na
吶吶吶

everybody chillin on the rooftop
所有人都在屋頂上休息

this the kinda thing I don’t wanna forget
這是我不想忘記的事情

yeah me and my friends are in a good spot
是的,我和我的朋友們處境很好

so lets make it the best
所以讓我們做最好的

Every summer summer summer
每年夏天夏天夏天

with each other other other
彼此之間

making memories to last
讓回憶延續

cause the time is going fast
因為時間過得很快

Every summer summer summer
每年夏天夏天夏天

all these colors colors colors
所有這些顏色顏色顏色

in the sky for you and me
在天空中為你和我

gonna make the most of these
要充分利用這些

memories
記憶


沒有留言:

張貼留言