2020年11月19日 星期四

《英文歌曲》MAX - Love Me Less 中文歌詞翻譯

 《英文歌曲》MAX - Love Me Less 中文歌詞翻譯

Would you love me less?
你會少愛我一點嗎?

If you knew the places that I've been?
你知道我去過的地方嗎?

If you knew the damage that I did?
你知道我造成的傷害嗎?

Would you love me less? No, no, no, no, no, no, no, no, no
你會少愛我一點嗎?不不不不不不不不不

I got too much dirt to come clean
我有太多的髒事不能坦白

Closets full of skeletons that you don't wanna see
衣櫃裡都是你不想看到的骷髏

Will you judge me? All my ugly?
你會評判我嗎?我醜嗎?

I won't blame you if you do
如果你這樣做了,我不會怪你的

No lies, don't wanna keep no secrets
沒有謊言,不想保守秘密

Even if what I'ma say will you leave speechless
即使我說的話會讓你無言以對

No secrets
沒有秘密

If I introduce you to my demons, tell me, baby
如果我把你介紹給我的惡魔,告訴我,寶貝

Would you love me less
你會少愛我一點嗎

If you knew the places that I've been?
你知道我去過的地方嗎?

If you knew the damage that I did?
你知道我造成的傷害嗎?

Would you love me less? No, no, no, no, no, no, no, no
你會少愛我一點嗎?不不不不不不不不

Would you love me less
你會少愛我一點嗎

If I had a dollar for my sins?
如果我的罪過能得到一美元?

If you knew the beds that I've been in?
你知道我睡過的床嗎?

Would you love me less? No, no, no, no, no, no, no, no, no
你會少愛我一點嗎?不不不不不不不不不

I'm happy you never saw me in college
我很高興你在大學沒見過我

Blood on my hands I refuse to acknowledge
我拒絕承認我雙手沾滿鮮血

That's why I get light headed, thin ice that I'm treading
這就是為什麼我感到頭暈目眩,如履薄冰

Soft conversations in our bed my skins sweatin'
在我們的床上輕聲交談我的皮膚汗津津的

She doesn't like my list of exes I've had at home
她不喜歡我家裡的那些前男友

She's buggin', sounding childish like a xylophone
她在敲,聽起來像木琴一樣幼稚

Knees buckling hearing that falsetto that's in her tone
雙膝彎曲聽著她聲音裡的假聲

If I introduce you to my demons, tell me, baby
如果我把你介紹給我的惡魔,告訴我,寶貝

Would you love me less (love me less)
你會不會少愛我一點

If you knew the places that I've been? (Yeah, yeah, yeah)
你知道我去過的地方嗎?(是的,是的,是的)

If you knew the damage that I did? (Damage that I did)
你知道我造成的傷害嗎?(我造成的傷害)

Would you love me less now? No, no, no, no, no, no, no, no
你對我的愛會減少嗎?不不不不不不不不

(Now, would you love me? Now, would you love me?)
(現在,你會愛我嗎?現在,你愛我嗎?)

Would you love me less (Would you love me less)
你會不會少愛我一點

If I had a dollar for my sins?
如果我的罪過能得到一美元?

If you knew the beds that I've been in?
你知道我睡過的床嗎?

Would you love me less? No, no, no, no, no, no, no
你會少愛我一點嗎?不,不,不,不

(Yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah)
(耶耶,耶耶,耶耶,耶耶,耶耶)

Or would you love me more?
還是你會更愛我?

Or would you love me more?
還是你會更愛我?

If you knew the person that I was, yeah, yeah
如果你知道我是誰,是的,是的

If you knew the power of your love to change me
如果你知道你的愛有多大的力量可以改變我

And if I introduce you to my demons, tell me, baby
如果我把你介紹給我的惡魔,告訴我,寶貝

You won't love me less (love me less)
你不會少愛我(少愛我)

If you knew the places that I've been (if you knew the places, yeah, yeah, yeah)
如果你知道我去過的地方(如果你知道我去過的地方,耶,耶,耶)

If you knew the damage that I did? (The trouble that I'm in)
你知道我造成的傷害嗎?(我的麻煩)

Would you love me less? No, no, no, no, no, no, no, no
你會少愛我一點嗎?不不不不不不不不

(Now, would you love me? )no, no, no
(現在,你會愛我嗎?)不,不

Would you love me less (Would you love me less?)
你會少愛我一點嗎(你會少愛我一點嗎?)

If I had a dollar for my sins? (A dollar for my sins, now)
如果我的罪過能得到一美元?(現在給我一塊錢贖罪)

If you knew the beds that I've been in?
你知道我睡過的床嗎?

Would you love me less? No, no, no, no, no, no, no, no, no
你會少愛我一點嗎?不不不不不不不不不


沒有留言:

張貼留言