2020年11月20日 星期五

《英文歌曲》Armaan Malik - How Many 中文歌詞翻譯

《英文歌曲》Armaan Malik - How Many 中文歌詞翻譯

Remember When I’d Throw Stones
記得我曾經扔石頭

At Your Window
在你的窗口

I Could Tell You’re The One
我知道你就是那個人

You’re The End Goal
你是最終目標

We Were Set
我們是一套的

We Were What Everyone Wants
我們是每個人都想要的

No One Thinks When You’re Deep
沒有人會在你深沉的時候思考

And You’re In It
你就在裡面

Communicate Like
彼此交流就像

We’re On Different Planets
我們在不同的星球上

It Was Time, It Was Done
是時候了,已經完成了

But We Didn’t End No
但是我們沒有結束

Look At Us Now
看看現在的我們

What Have We Become?
我們變成了什麼?

I Don’t Recognise Us Anymore
我再也認不出我們了

How Many Times Can We Break Our Hearts?
我們能心碎多少次?

How Many Times Can We Fall Apart?
我們能崩潰多少次?

As Long As I Love You
只要我愛你

As Long As You Love Me Too
只要你也愛我

How Many Times Can We Let It Go?
我們能有多少次放手?

After All Of It What Is Left To Show?
在這一切之後,還剩下什麼呢?

Nothing We Wanted
沒有我們想要的

What Would We Call It?
我們叫它什麼?

How Many, How Many
多少,多少

How Many, How Many
多少,多少

How Many, How Many
多少,多少

How Many, How Many
多少,多少

Here We Go
我們開始吧

Go Again Guess I’m Back Here
再來一次,我猜我又回來了

Different Place, Different Ways
不同的地方,不同的方式

Same As Last Year
和去年一樣

All We Know Only Us We Never Change
我們只知道我們從未改變

Look At Us Now
看看現在的我們

What Have We Become (We Become)
我們變成了什麼

I Don’t Recognise Us Anymore
我再也認不出我們了

How Many, How Many
多少,多少

How Many Times Can We Break Our Hearts?
我們能心碎多少次?

How Many Times Can We Fall Apart?
我們能崩潰多少次?

As Long As I Love You
只要我愛你

(As Long As I Love You)
《只要我愛你》

As Long As You Love Me Too
只要你也愛我

(Long As You Love Me Too)
(只要你也愛我)

How Many Times Can We Let It Go?
我們能有多少次放手?

After All Of It What Is Left To Show?
在這一切之後,還剩下什麼呢?

Nothing We Wanted
沒有我們想要的

What Would We Call It?
我們叫它什麼?

When It’s Nothing That We Wanted
這不是我們想要的

What Would We Call It?
我們叫它什麼?

When It’s Nothing That We Wanted
這不是我們想要的

So Tell Me What’d We Call It?
告訴我怎麼稱呼它?

So Tell Me What’d We Call It?
這不是我們想要的

When It’s Nothing That We Wanted
告訴我怎麼稱呼它?

So Tell Me What’d We Call It?
告訴我怎麼稱呼它?

How Many Times Can We Let It Go?
我們能有多少次放手?

After All Of It What Is Left To Show?
在這一切之後,還剩下什麼呢?

Nothing We Wanted
沒有我們想要的

What Would We Call It?
我們叫它什麼?

How Many, How Many
多少,多少

How Many, How Many
多少,多少

How Many, How Many
多少,多少

How Many, How Many
多少,多少

沒有留言:

張貼留言