2020年11月13日 星期五

《英文歌曲》Billie Eilish - Therefore I Am中文歌詞翻譯

《英文歌曲》Billie Eilish - Therefore I Am中文歌詞翻譯


I'm not your friend or anything
我不是你的朋友什麼的

Damn, you think that you're the man
該死,你以為你是那個人

I think, therefore, I am
我思故我在

I'm not your friend or anything
我不是你的朋友什麼的

Damn, you think that you're the man
該死,你以為你是那個人

I think, therefore, I am
我思故我在

Stop, what the hell are you talking about? Ha
停止,你到底在說什麼? 哈

Get my pretty name out of your mouth
別把我的漂亮名字掛在你的嘴邊

We are not the same with or without
不管有沒有我們都不一樣

Don't talk 'bout me like how you might know how I feel
別說的好是你懂我的感受

Top of the world, but your world isn't real
站在世界之巔,但你的世界不是真的

Your world's an ideal
你的世界只是理想

So go have fun
所以去找點樂子吧

I really couldn't care less
我真的一點也不在意

And you can give 'em my best, but just know
你可以給他們我最好的,但你要知道

I'm not your friend or anything
我不是你的朋友什麼的

Damn, you think that you're the man
該死,你以為你是那個人

I think, therefore, I am
我思故我在

I'm not your friend or anything
我不是你的朋友什麼的

Damn, you think that you're the man
該死,你以為你是那個人

I think, therefore, I am
我思故我在

I don't want press to put your name next to mine
我不想媒體把你的名字放在我旁邊

We're on different lines, so I
我們是不同的兩條線,所以我...

Wanna be nice enough, they don't call my bluff
想要變得夠好,他們不會讓我虛張聲勢

'Cause I hate to find
因為我討厭發現

Articles, articles, articles
文章,文章,文章

I'd rather you remain unremarkable
我寧願你保持低調

(Got a lotta) Interviews, interviews, interviews
(在很多的)採訪,採訪,採訪

When they say your name, I just act confused
當他們說你的名字時,我只會假裝困惑

Did you have fun?
你玩的開心嗎?

I really couldn't care less
我真的一點也不在乎

And you can give 'em my best, but just know
你可以給他們我最好的,但你要知道

I'm not your friend or anything
我不是你的朋友什麼的

Damn, you think that you're the man
該死,你以為你是那個人

I think, therefore, I am
我思故我在

I'm not your friend or anything
我不是你的朋友什麼的

Damn, you think that you're the man
該死,你以為你是那個人

I think, therefore, I am
我思故我在

I'm sorry
我很抱歉

I don't think I caught your name
我想我沒有聽清楚你的名字

I'm sorry
我很抱歉

I don't think I caught your name
我想我沒有聽清楚你的名字

I'm not your friend or anything (I'm not your friend)
我不是你的朋友什麼的(我不是你的朋友)

Damn, you think that you're the man (They wanna, they can try)
該死,你以為你是那個人(他們想要可以試試看)

I think, therefore, I am (I am)
我思故我在(我在)

I'm not your friend or anything (Friend, they wanna)
我不是你的朋友什麼的(我不是你的朋友)

Damn, you think that you're the man (You're the man)
該死,你以為你是那個人(他們想要可以試試看)

I think, therefore, I am (Therefore, I am)
我思故我在(我在)

沒有留言:

張貼留言