2020年11月12日 星期四

《英文歌曲》MAX - Blueberry Eyes中文歌詞翻譯

MAX - Blueberry Eyes 原版

Blueberry Eyes X Mad At Disney - MAX (Feat. SUGA of BTS) & Salem Ilese版本

《英文歌曲》MAX - Blueberry Eyes中文歌詞翻譯


Hmm

Da da, ooh woah oh, yeah, MAX, baby
噠噠,哦,哦,是的,麥克斯,寶貝

Let's do it, well
我們開始吧


Damn, you look so good
媽的,你看起來真美

Laying there wearing nothing but my t-shirt
只穿著我的T卹躺在那裡

Your body's a neighborhood
你的身體就是一個鄰居

Wanna drive my lips all around it
我想把我的嘴唇繞在它周圍


Cause I'm holding my breath
因為我屏住了呼吸

Wondering when you're gonna wake up in my arms
想知道你什麼時候會在我懷裡醒來

Head on my chest
頭靠在胸前

My heart's beating
我的心臟跳動著

I can't wait to
我迫不及待地想去


Kiss you each morning
每天早上親吻你

With strawberry skies
與草莓的天空

Cause I get so lost in
因為我迷失在其中

Your blueberry eyes
你的藍莓的眼睛

I'm running through my dreams to see you in the light
我跑過我的夢在光中見到你

Cause I get so lost in
因為我迷失在其中

Your blueberry eyes
你的藍莓的眼睛


Eh oh eh oh
哦哦哦

내 그림자를 가른 한줄기 빛
一束光,切開我的影子

어둡기만한 내 삶을 뒤집어 놓은 너
你把我的黑暗生活顛倒了

나 어쩌면 아무것도 아니지
我也許什麼都沒有

너를 만나기전엔 그저 보잘것 없던 나 (yeah, yeah)
在我遇見你之前,我只是微不足道(是的,是的)

Ay 보잘것 없던 나
以前我沒什麼大不了的

Umm 그전 내 삶은 다
嗯,我之前的生活

하루를 대충 때우기에 급급했었잖아 yeah
你急著要放假一天,耶

우리의 낮 우리의 밤 그래 우리의 삶
我們的一天我們的夜晚是我們的生活

U.A.R.E.M.Y light 서롤 지탱하는 벗 서로의 닻
U.A.R.E.M.Y light friends彼此支持,彼此的錨


Kiss you each morning
每天早上親吻你

With strawberry skies (strawberry skies)
草莓天空(草莓天空)

Cause I get so lost in (I get so lost)
因為我迷失在(我迷失在)

Your blueberry eyes (blueberry eyes)
你藍莓般的眼睛(藍莓般的眼睛)

I'm running through my dreams to see you in the light
我跑過我的夢在光中見到你

Cause I get so lost in
因為我迷失在其中

Your blueberry eyes (ooh)
你藍莓般的眼睛(哦)


Yeah
是的

Yeah
是的

I get so lost in, ooh
我沉浸在,哦

I'll kiss you each morning
我每天早上都會​​吻你

Strawberry skies
草莓的天空

Cause I get so lost in
因為我迷失在其中

Your blueberry eyes
你的藍莓的眼睛

I'm running through my dreams to see you in the light
我跑過我的夢在光中見到你

I'm so lost in
我精緻的迷失

Your blueberry eyes
你的藍莓的眼睛

沒有留言:

張貼留言